Svar.

Svar på frågorna.

vem är din syssling i norrland d: ? Haha, min syssling i Norrland är Mathias och han är en underbar släkting och vän som jag önskar att jag kunde hälsa på oftare.

Var inte du as smal förut ? Nu kurvig. Vad hände? Jag var väldigt liten och smal förut, när jag var mindre. Men som de flesta gör när man kommer upp i tonåren så utvecklas jag. Och p-piller gav mig inte världens mest posetiva effekt. Men hellre lite kurvor än inget alls! Jag ska ju inte bli modell så då spelar ju inte kurvor någon roll ;)

När blev du av me oskulden? Okej den där frågan var lite privat, men 15år.

När var din första fylla? När jag gick i 7an.

Vilka cigg röker du? Right Menthol (jag är absolut inte stolt över att jag röker och jag ska sluta)

Vad är din riktiga hårfärg? När jag var liten var jag rödhårig, sen blev jag jätteblond. Nu vet jag faktiskt inte riktigt längre haha, men jag är ganska blond eftersom jag får utväxt när jag har brunt hår.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0