skola...

jag var sååå nära på att ligga kvar i sängen imorse, är fortfarande inte frisk och var jättetrött. Men duktig som jag var gick jag upp! Och de känns som vi har ganska slapp skola, haha men de e härligt! Jättemysigt faktiskt.
Tänkte strax hoppa in i duschen.
Och jag har fått för mig att jag ska pierca tungan. Pappa sa efter mycket om och men ja. YES ;) haha men inte så långt kvar tills jag är 18 och bestämmer allt själv. Gud vad härligt det ska bli!

Jaja, ska la nörda Gossip Girl idag igen, som jag gjort den senaste veckan typ .. (no life?)
Sen imon är det skola igen! Haha rätt kul faktiskt. Vem skulle tro att jag kan säga nåt sånt? hahhaha.

Måste fixa nytt läkarintyg till nya skolan också . Mycket som ska göras, ska läsa en bok och vara på typ s. 170 nu. Jag är ju så duktig och har till och med börjat.. naat. Nä fan måste göra det ikväll!
Och sen så ska vi ha 30 häst ord översatta till engelska. Grejen e att det är inte svårt, men tar tid och är jobbigt. haha


jaja hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0