Så sjukt trött!

Idag var jag i "skolan" första gången. Ridning på schemat, var i stallet hela dagen! Billdals ridkulubb.
Var otroligt jobbigt med tanke på hur längesen det var jag mockade osv. haha. Och så skulle vi ge hö, lagom kul med min allergi, kände hur de rann i näsan och kliade i ögonen hehe.
Sen var det ridning, fick en häst som gick både barnlektioner och handikappsridning, med andra ord en väldigt snäll häst. Som var väldigt stark i munnen, typ nybörjare som suttit och dragit i munnen. Jaja, det var sjukt kul i alla falL! Otroligt skoj att få komma upp på hästryggen igen!

Imorgon är det skola, ser faktiskt fram emot de!

Men jag kommer ha sån jäävla träningsvärk imorgon, känner redan hur ansträngd jag är i rumpan och benen haha.

Hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Fröken M

följ gärna min bloggpå bloglovin så följer jag din och båda får några extra besök varje dag :)

2010-09-08 @ 17:56:33
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0