Över..

Japp nu är det över, efter mycket om och men så har jag och Jimmie gått skilda vägar.
19 månader höll det.
Aja, orkar inte prata om det i alla fall.
Vart otroligt dålig på att blogga i med att det hänt mycket de senaste. Men men, ska försöka komma igång igen! :)

I fredags så hade jag fixat dricka och va assugen på att dra ut, självklart så vill ingen. Jo Maja och Johanna ville så vi drog hem till Fredrik och drack. En stor vodkaflaska och 7 cider var slut några timmar senare. Vi är ju fan kungar! Men som sagt, man mår som man förtjänar dagen efter haha.



Idag skulle jag gymma, självklart glömde pappa ta in bagen i bilen för att jag skulle till bankomaten innan, så blev inget gym. Stackars erica ! :(  Men men, nya tag imorgon! Sen var jag på kalas hos lillkusinen, mysigt pysigt!

Hörs senare!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0