Lustgas.

Idag fick jag lustgas, men vi genomförde aldrig grejjen med tanden utan jag fick bara ligga och knarka lustgas. Och det var helt cpigt! Hela rummet rörde på sig, tandläkaren gick iväg med mig till ett annat rum som snurrade, jag svimmade av, så en sjuksköterska fick "byta" tabletter jag andades in, sen började dom med bara syrgas och då ryckte hela jag.
Skitläskigt. Jaja, inget av de ovanstående kan jag ju påpeka hände! (förutom ryckningarna) , men jag trodde de hänt.
Orkade inte gå till praktiken efteråt, mådde så jävla piss. Så blev hem och sova.
Nu ar jag precis vaknat. Kommer aldrig sova inatt!


Blev förresten bio , "Salt" med Maja&Johanna, den var sjutk bra och jag bara älskar att Angelina gör de flesta stunts själv, hon är min nya idol!

Jaja, hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: maria

hej skit fin blogg du har! följ gärna min och kommentera mycket kram ♥

2010-09-15 @ 16:59:51
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0