Idag så!

var det en sväng på det nya gymnasiet, verkar skitbra! Vi har ett eget litet "kök" , man går med tofflor inomhus ist för skor, vi är bara 130 elever på skolan, vårat matkort gäller till restauranger för de har ingen bamba och 12 timmar i veckan spenderas i stallet! Det lär ju bli helt underbart de här!
Är verkligen taggad!

Men ska ha ridprov imon, var så nervös förut så jag och Malin hyrde in oss på en lektion på Holmen, 200kr/st fick vi betala, svindyrt. Men men, hade ju inte ridit på två år så de var bra med tanke på provet imon!

Nu har jag precis ätit, och tänkte duscha och lägga mig strax.

Men vi hörs imon, då berättar jag mer!

Puss söta bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖLJ MIG PÅ BLOGLOVIN SÅ FÖLJER JAG DIG OCKSÅ! btw jättefin blogg

2010-09-07 @ 21:57:18
URL: http://ilovehumor.blogg.se/
Postat av: Kalmarflickan

Jag ber om ursäkt om du tar detta som reklam, då får du gärna ta bort inlägget! :)



Vill bara dela med mig av en sjukt rolig festlek, kolla in videon här: http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan/2010/09/06/tampongleken-video/



Fin blogg btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0