Homosexuella osv?

Okej ett till inlägg om homosexuella, bisexuella, heterosexuella.
Jag är jävligt trött på en grej, att man ska sättas i "fack" , antingen är du straight. Men blir du kär i en tjej (om du är tjej nudå annars tvärtom) då är du helt plötsligt bi.
Varför ska vi sätta alla oss människor i fack? Muslim, Kristen, Jude, Alban, Finne eller Turk? Varför säger vi inte bara människor? Varför ska alla sättas i fack? Eller i skolan, där du är nörd, populär, sporttönt osv. antingen är du rik, medelmåttig eller fattig?
jag är iallafall jävligt trött på dessa "fack".

Sen iallafall för att fortsätta dehär med sexuell läggning..

Jag vill spräcka en myt. Bara för att en kille är homosexuell så är alla andra killar livrädda för att byta om med honom.. varför? Han blir inte kär och tänder inte på varenda jävla kille han ser. Det är precis som de heterosexuella, du blir ju inte kär och tänder inte på varenda människa.
varför sånna homofober? Okej jag kan förstå om någon står och kollar extra mycket på dig och du känner inte att du inte tycker om det, det kan bli obekvämt. Men varför dessa fördomar?



Vad tycker ni om att vi människor ska sättas i "fack" hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Hanna

så jävla rätt, man blir ju bara trött på det. fin blogg!<3

2010-09-05 @ 18:45:56
URL: http://blakerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0