Hetero , Homo, Bi?


Heterosexuell =
Dras till de motsatta könet
Bisexuell = Dras till båda könen  
Homosexuell = Dras till samma kön


Men jag tror inte riktigt på det här. Jag tror att alla är Bi faktiskt, hur mycket homofob du än kan tänkas vara. För trots allt så är det människan du blir kär i, du blir kär i personen, INTE könet. Men man har ju säkert de som "riktlinje" , att jag tänker inte dejta någon tjej, för jag dras till killar. Så du försöker inte ens med tjejer.

Jag säger absolut inte att det är något fel på något av de ovanstående, jag har släkting som är homosexuell, bisexuella och homosexuella vänner. Jag ser mig själv som heterosexuell och många av mina vänner också. Men jag håller fast vid min tanke att man kan bli kär i vem som hellst. Man måste inte vara homosexuell bara för att man faller för en tjej/kille.

Kolla på ex. Lindsay Lohan, hon sa att hon aldrig varit kär i någon tjej förut, utan alltid dragits till killar, tills hon träffade Samantha.



Så vad tror ni? Spelar din "sexuella läggning" någon roll?


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är väl upp till var och en att definera sig själv. Jag tror att de flesta har förmågan att förälska sig i någon oavsett kön. Min bror, som är homosexuell, hävdar dock bestämt att han inte är bisexuell alls. Jag kallar mig bisexuell fast jag inte förälskar mig i kvinnor, men jag tänder på kvinnor rent sexuellt. Det viktiga är väl att var och en får välja sitt eget liv. Etikettfritt om man så önskar.



Kram

2010-09-02 @ 19:08:35
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/
Postat av: Paulina

En sak jag verkligen håller med dig om! Bra skrivet ;D (Y)

2010-09-02 @ 20:59:54
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0