Hemma.

Nu är jag hemma hos mig, sov hos älsklingen inatt. Självklart är älsklingen med mig.
Igår bjöd älsklingen mig på restaurang och sedan bowling, så söt han e!
Vi var på en ascool restaurang, thai-mat. Golden elephant hette den.
Man gjorde iordning sin mat själv, eller du tog vad du ville ha så gjorde kocken iordning den medans man väntade. Man fick äta hur mycket man ville! Och förrätt satay kyckling. Och efteråt hur mycket glass&frukt&bär man ville som hellst. Haha underbart!
Malin och Marcus var ju också med! ;)
Vi bowlade sen, älsklingen vann. Jag sög verkligen. Fick in några strikar i slutet, men innan det så gick det piss. Hahaha.
Men hade jättetrevligt i alla fall!

Idag får jag se vad jag ska göra! Nu blir de film med älsklingen, vi är fortfarande trötta! Hahha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0