Btw.

jag funderar på att bli brunett. Eller gå till frisören, sätta i extencions (stavning?) och lägga i lite brunaktiga slingor.
Får väl se. Men är riktigt sugen på att göra något med håret. Känns tråkigt med blondt hår på hösten/vintern. De senaste åren har jag blivit brunett varenda höst/vinter. Får väl se om jag gör de iår igen? Bara att det är ett helvete att färga tillbaka, så tänkte kanske bara lite mörkare slingor? Kanske en ton mörkare i underhåret så ser håret lite mörkare ut? Eller är mörkare underhår flera år gammalt nu?
Shit vilken beslutsångest jag har! Hahha.

Gick igenom min garderob förut förresten, eller ah, den ena. Den med klänningarna, ska lägga ut bilder på alla någon dag, har ju använt varenda klänning en gång typ. Så jävla onödigt hahhaa. Funderar på om jag ska sälja som eller börja använda? Får väl se.


Jaja hörs sen puss!


Kommentarer
Postat av: Sizzy

Yay! Mitt förslag var godkänt x) Du blir nog en jättefin brunett! :D

2010-09-05 @ 21:11:32
URL: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0