Dålig.

Förlåt jag har varit så otrolig dålig på att uppdatera, men kan notera lite vad som hänt det senaste.


• piercat bröstvårtan, vilket förövrigt gjorde jävligt ont.
• blivit stoppad av polisen med älsklingen och några fler, böter.
• fått VG i engelska, är jäkligt nöjd!
• börjat äta lite nyttigare, men det har inte märkts på vågen än.
• bråkat med min mamma, får inget studiebidrag.
• vart iväg med älsklingen, han tar ju studenten snart!

Nu framöver så händer det ganska mycket, ska göra ett gymnasieval, vill nog inte gå IV nästa år också, haha. Sen så tar ju älsklingen studenten, och han åker till Spanien några dagar efter i 3 veckor, så spenderar tid med honom eftersom han börjar jobba när han kommer hem.

Men men, ser att det fortfarande är flera stycken som är inne här varje dag, och jag ska försöka bättra mig på att uppdatera! ;D


PUSS! /lindasandén



bilden säger allt, haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0