Vill ha ny bh!

Jag sitter och väntar för snart ska den nya BH:n komma in på Changes. hahaha. Eller ah i slutet på mars.. Men iaf, den är blå och jättefin, ville ha den lila också men självklart, slut i min storlek överallt. USCH PÅ DET.
Och jag tycker om så mycket när det är färg, för de enda färgerna jag annars brukar kunna köpa är svart och vit och såndär fin hudfärgad.. *urrk*.
Jag vill att H&M:s behåar ska finnas på change, eller asså färgerna osv! jag är trött på att ha tråkiga färger!
Hahah, vad töntig jag är. Dagens i-landsproblem eller vad?

Nu måste jag nog sova, hoppas på att jag är frisk imorgon så jag kan jobba, skulle behöva pengar eftersom jag är skyldig älsklingen massa..

puss&godnatt nu ska jag krypa ner hos min älskling!

/lindasandén (:




haha får bli en bild från när vi va hos johanna och emilia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0