"Rehab" - hem med häst!

http://stallxena.com/ hittade deras hemsida.
Där man kan få behandling och utbildning.

Tänkte lite såhär. Jag har ju iofs lagt av med hästarna, men jag saknar det otroligt! Man känner sig så lugn och trygg. Och man slappnar verkligen av och får annat att tänka på.
Och att de även kan behandla, som i mitt fall då depressioner.
Jag menar tänk om det funkar? Känns som att jag har testat de mesta, skulle vara en dröm om jag kunde få något som hjälpte mig.
Något att tänka på kanske?

jaja, sitter och väntar på att min lilla sötnos ska komma, skulle egentligen sovit ensam inatt. men klarar verkligen inte av det, så min älskling tar 00:00 bussen bara för att komma hit, finns det någon underbarare? <3

puss och kram! /lindasandén (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0