MODELL LAB SUGER K*K!

Alla lyssna, gå inte till Modell lab, usch dom suger ju balle..
Ärligt talat, vi har bokat tid och rotat fram en jävla massa kläder dragit oss in till stan och så får vi inte fotas för att inte våra föräldrar är med ;S CP! Och inte heller om de ringde gick det utan dom skulle åka från jobbet och vara med oss, och sen skulle det vara köpkrav. Och jag har varit där förut och sa det, men det hjälpte inte. Så om suger snopp... Usch. Aja, dom förlorade just 3000kr från mig och Malin, synd för dom ;)

Nu är jag iaf hemma, fick köpt ett dusch-drapperi, härligt! 
Nu är älsklingen här och jag ska dra mig, ha de så bra sålänge,

puss/lindasandén (: 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var på The Studio i Malmö, precis samma sak hände där -.- Inga foton eftersom vi var under 18 år och ensamma. Det kunde de ju sagt när man bokade!

2010-03-02 @ 21:10:21
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0