bratz. johanna emilia erica och linda ?

har ni någon gång sett den otecknade barnfilmen Bratz the movie? Jaja, jag har iaf sett den. och de handlar om hur de fyra tjejerna var tajta och sedan splittrades typ, och sedan hittade tillbaka till varann..

Precis som med mina bästa vänner. Johanna Emilia och Erica. De tre kom som ett gäng till oss i 7an, dröjde inte länge förräns det var vi 4. Och jag kan göra allt med dom. Åkte utomlands med Johanna och Emilia och hade hur kul som hellst. Och vi ställde alltid upp för varandra.
Sen så kom mina depressioner, och jag slutade gå i skolan. Då träffade jag dom inte, sen började vi olika gymnasium. Och vi pratade inte med varandra längre. Men vi alla förstod ju att det inte skulle sluta så, så vi har ala tagit upp kontakten igen, och det känns så otroligt skönt! För jag älskar er mina bästa vänner! Haha och jag kommer ihåg när vi kallade oss för "LeeJ", hahha.

Linda, Emilia, Erica, Johanna - Bratz ?



=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0