usch.

Har varit utan Jimmie i en vecka nu, och för mig är det jättejobbigt. Usch mår inte alls bra.
Just nu mår jag jättedåligt, sitter med gråten i halsen.
Men det är väl bara att hålla ut! Men jag kommer sova ensam inatt, ännu värre. Usch.
Tog de lugnande häromdagen, han sa att jag kunde ta 2 om det var nödfall, gjorde det hos Malin, och jag låg och hallucinerade i Malins säng, och stod och hoppade på marken och var allmänt konstig. Usch. 
Kanske borde jag försöka klara mig igenom allt det här utan mediciner? Men det känns som om det skulle vara helt omöjligt. Känns som att de är min räddning, och de kanske är då man ska sluta? Nej usch orkar inte tänka på allt sånt..


Jag vill köpa nya kläder, och jag vill jobba så att jag kan få pengar till nya kläder, jag vill ha långt hår, bruna ben och bli smalare.
Det här kommer ju inte gå under sommaren.

Kommentarer
Postat av: Martin Alvemo

Hej syrran! Jag hittade din blogg nu! Hur är läget? Skriv något kul är du snäll! Älskar dig!

2010-06-20 @ 07:58:49
URL: http://slarotochvaxaupp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0