Sova själv.

Helvetes rumpa. Måste sova ensam inatt.
USCH! första gången på flera månader. nästan pinsamt ju.
vill ha massa vampire diaries avsnitt som jag kan kolla på så kan jag förhoppningsvis somna sen.
Vissa av er undrar varför jag inte kan sova själv osv., det är pga. min depressioner. Jag har typ seperations ångest eller något. Jag får panik när jag ska sova ensam. Bryter ihop helt totalt, blir helt förstörd , hysterisk och får panikattacker. Har ju iofs de lugnande tabletterna. Får la trycka i mig en sån om det blir för mycket..

Hände inte ett skit idag förresten, Johanna och Emilia åkte hem för ett tag sen. Och jag har suttit och nördat mig vid datan.. Men men.. Imon blir det nog jobba för min del , om jag orkar.

Sen blir det Liseberg lite senare, med Katja, hennes mamma och hennes mammas kompis och kanske hans barn, hihi. vi ska köra 5-kamp och jag ska vinna, hahah! ;D

Men ska se om jag hittar några avsnitt nu, hörs sen!

Och riktigt många läsare den senaste veckan, det gillar jag! Hoppas ni stannar! (:



första bilden på jimmie, när jag sov med honom första natten, och även
kysste, detta långt innan vi blev tsm och han ens gillade mig haha.
gud vad töntig och nykär jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0