Seeg!

Är så seeg idag, och trött. fastän det inte blev så mycket dricka igår.
Men iaf, vi var först hos mig, Jag katja, malin, samina izza och lollo, sen efter det drog vi till saminas klasskompis, där vi efter vi gått blev vi anklagade för att ha snott ngn jävla champagneflaska ...
jaja, sen blev det till en där Klubben, soft / hemmaplan, vilken tur vi hade att samina kände ägaren eftersom vi slapp betala ;) det var la helt okej, men var inte på världens fest humör igår..
sen efter det blev det en tripp till vegim, eftersom han hämta mig och malin i stan, elr ah hans kompis.
Lite senare gick jag hem (typ 50m hahah) och sov direkt, astrött..

Idag blir det bara hemma, skulle va med Maja egentligen, men jag är så jävla trött och tänkte bara vara hemma med min lilla pappa idag! vi pratade om att åka och jobba en stund, skulle vara bra och få lite pengar.

saknar min älskling ngt otroligt!


Hörs sen! Puss söta bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0