jag mår inte bra.

ligger i malins säng medans hon och arkan är nere och kollar film och typ snuskar sig säkert haahahh.
jag mår iaf inte bra idag, har en såndär känsla i magen, typ fjärilar i magen, men inte lycka, utan sorg.
var iaf och badade förut med malin och alla killarna (david, david, fredrik och anton och arkan) , gottit. men ingen vill bada länge och det är tråkigt.
men jag tror jag tar en lugnande tablett idag så kanske det känns bättre sen, det dumma är att mn smkar förjävligt i munnen, inte ens vatten smakar bra.. sitter här och lyssnar på deprimerande låtar, usch.
funderar på att flytta långt häriåfrn och börja gymnasiet ngn annnstans. Får väl se, ska söka lite och se vad de finns.

Men skriver mer sen!



haha va lycklig jag var.. när vi var på brännö med älskade IV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0