Onykter.

SHA SHA BLOGGEN!
Är lite onykter nu, usch usch. Nä men mår hyfsat bra faktiskt. Förutom att jag är knottbiten över HELA kroppen för att jag fick sitta och vänta vid sjön för att Katja absolut skulle bada. blöööööööö. hiihihih.
Vi fick hos en härlig promenad till august busshållplats *host, långt*.
Vi var ju som sagt hos August, men men.. gick sådär, värden låg i badrummet och mådde inte så bra om vi itne ska lämna ut detaljer. hhiihiih. vilken häxa jag är som skriver ut sånt här, hihi biaatch.

Men iaf, pappa fick ta en outfit bild på mig, men som sagt så är jag onykter och har haft sminket i flera timmar, bluuuäää.



inte så festligt kanske, men kände mig lite ljusare än när jag bara
går i svart och mörka färger hela tiden, blev beight idag *framsteg*, hiih.
och ja jag är medveten att min tjockis chihuahua trängde sig in i bilden :P


Kommentarer
Postat av: Martin Alvemo

Snygga kläder syrran! Kram!

2010-07-03 @ 17:47:39
URL: http://slarotochvaxaupp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0