Lygnen+Grillning

Har varit på Lygnen idag med älsklingen Malin och Arkan, sen kom Crille tim och Putte en stund.
Men det var iaf mysigt, vi hade med oss mat och dricka och var där tidigt till ganska sent (:
Sen åkte vi till Arkan och grillade och åt bakad potatis och grillad kyckling, MUUMMS!!
Och vi spelade Kubb, jag vann första gången eller Jag och Jimmie för Malin missa kungen, haha. Men sen förlorade jag och Malin. Inte lika roligt. Hahha så jävla dåliga förlorare.

Men nu är jag hemma med min lilla älskling och vi ska snart sussa!

Och imorgon blir det till farfar eftersom han fyller år, och sen på måndag veterinären med Biffen.
Blir iofs bara en rutinkoll och ett vaccin. Men jag vet ju att han har ngt fel med ena tanden, och hans ögon rinner mycket. Så lär ju bli återbesök. Usch och fy det kommer att bränna i plånboken. Men vad gör man inte för sin älskade lilla familjemedlem ? :)


Jaja, hörs senare bloggen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Martin Alvemo

Hej! Vad kul du verkar ha det! Ett kubb ska jag försöka konstruera här i Colombia, det hade ju varit suveränt! Hälsa din farfar och gratta från mig förresten!



Kram!

2010-07-11 @ 07:00:58
URL: http://slarotochvaxaupp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0