GÅTT NER 3KG!!

Jag har ställt mig på vågen. Gått ner 3kg, helt överlycklig. Iofs kanske det bara är vatten men vem fan bryr sig?
har börjat med Nutrilett, en måltidsersättare. Jag har väl varvat den med måltider lite. Men nu ska jag bara köra på 5 påsar om dagen. Och ingen mat! Möjligtvis lite frukt&grönt, och MASSA vatten.
Nu jävlar ska ni få se skillnad. Jag ska gå ner i vikt.
Och när jag ju ser att jag tappat 3 kg, så blir man verligen peppad till att fortsätta!
Börjar gymma också! Har ju gymkortet, älsklingen ska skaffa och Erica ska skaffa. Så nu jävlar ska de bli fart på fläsket ;) Jag och älsklingen ska ut på en rask promenad nu med lillen, ha de bra sålänge!


min nya älskling nutrilett! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat vännen!

2010-07-05 @ 17:31:44
Postat av: en tjej

skönt för dig. vill bara varna dig . jag gick ner 4 kilo. och när jag började äta smått igen gick jag upp 8 kg.. sen dess har jag vägt mer än innan, hade jag vart du hade jag slutat direkt. man ångrar sig..

2010-07-05 @ 18:03:44
Postat av: Anonym

Samma här, man går upp jätte mycket efteråt..

2010-07-10 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0