Förbannad.

Falska människor. Usch. jag är på så dåligt humör. Har varit det i flera veckor nu.
Och jag är så förbannad på vissa människor. Som kanske försöker göra mig avundsjuka eller nåt? PFFT!
Haha, det krävs mer än så för att knäcka mig, tro mig! HAHA.
Dags att tuffa till sig bitches!
Jag har alltid varit den snälla flickan som aldrig sagt elaka saker. Men om det är det som krävs för att folk ska lyssna och visa respekt, så vänta bara! Ni vill inte se mig när jag blir arg. Tro mig.
Ska börja med medicinen igen, eller ah började med den för några minuter sen. Och tog den starkare också, fan kom på att jag lovade att spela med broder min en stund, men jag kommer tuppa av om en halvtimma.
Har det lite stressigt ikväll så får visa kläderna imorgon ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0