Dålig.

Har varit otroligt dålig på att blogga senaste tiden! SORRY!
Men idag fyller jag iaf år!! Men, 17, vafan ska den åldern va bra för?
Nu är jag ju bara för stor för vissa saker och för liten för vissa. Känns som en pissålder faktiskt.

Men men, Erica kommer sen, vi ska in till stan och äta tårta (a) , och sedan så tänkte jag sticka iväg till friösren och fixa håret, olalalala. Får väl se vad de blir, är verkligen öppen för förändring! Och färgning blir det också! Hahaha.

Hur ska jag sammanfatta vad som hänt de senaste? Blivit kompis med folk som jag hatat, verkligen inte alls vart bra vän med innan. Jag måste verkligen sluta ha fördommar om folk, usch.

Blev en hård helg med supande och dansande 2 dagar i rad, haha fyfan vilken träningsvärk jag har efter "strippstängerna".

Jaja, hör av mig senare med detaljer!!





ja som sagt, galen helg. haha

Kommentarer
Postat av: Adina

Linda.. Du är INTE tjock !! Du är sådär som man ska vara :)

2010-07-21 @ 12:49:19
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Tack! Du har säkert vuxit en del sen du var 13 år, så jag antar det är en del i varför du gått upp i vikt? Dessutom så är det inte bra att vara för smal.



Bästa poängen kan man ha är 320, vilket jag hade. Dock så får man ta bort det sämsta betyget och där hade jag "bara" VG, hade helst velat ha MVG i allt :)

2010-07-21 @ 13:12:11
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0