Barnvakt idag.

Jag sov inte en minut inatt, fyfan. Var vaken hela natten.
Klockan 20 i 6 på morgonen bestämde jag mig för att göra frukost på sängen åt pappa och älsklingen så stod och stekte ägg mitt i natten typ, hahaha.
Sen vid halv 10 var det att sitta barnvakt till kusinerna, med Malin såklart. Och så har vi ju bulldogen Anya också, knepiga hund, hahah!
Nej men jag har varit så trött idag. Nu har jag inte sovit på över 30 timmar. Usch usch.
Älsklingen är här vi ska väl sova om en stund hoppas jag.
Men har fått hela säsong ett av Sex and the city!! Så blir nog inte sova riktigt än (a)

Imorgon ska jag först till syon och välja om gymnasiet, men känns som att de kommer bli IV ett år till för mig. Och sedan ungdomsmottagningen. Och självklart ska jag till båda ställena med min Malin (:

Men men, ska umgås med min bruna älskling nu, hare gott! puss söta bloggläsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0