4 juli, USA nationaldag.

Jag kan Norges (17maj) och jag kan USAs (4juli), men jag kan fan inte Sveriges nationaldag. Haha.
Men jag önskade att vi firade så som andra länder.
Kolla bara på Norge, var kompis med en tjej när jag var liten med Norsk släkt, dom åkte alltid till Norge på nationaldagen och firade med resten av landet.
Och vill ju inte påstå att USA firar speciellt litet och snålt heller.
MEN SVERIGE? Hallå jag vet inte ens vilket datum det är, om det har varit eller om det kommer snart?


Varför bloggläsare, tror ni att man firar det så stort i vissa länder, och i vissa inte?


 
jag skulle vilja se raketer vid poseidon, hahahah.

Kommentarer
Postat av: va?

hoppas att du skojar om att du inte vet när sveriges nationaldag är! det är ju fan pinsamt...

2010-07-04 @ 17:50:48
Postat av: haha

oj vikken pms på den andra komentaren, haah!

2010-07-05 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0