Vampire Diaries

Godmorgon! Måste bara säga att jag ÄLSKAR Vampire Diaries, fastän det bara gått 4 avsnitt!
Jag har verkligen vampyrfeber, haha satt även och kollade på den nya Twilight igår med älsklingen.
Men Vampire Diaries den är sådär härligt spännande! Gud vad jag tycker om den! Haha ;)
Ni borde ge den en chans, Torsdagar TV6 20.00 ska ni sitta fastklistrade vid TVn precis som jag ;)


Gillar du också Vampire Diaries, eller följer du någon annan serie, vilken?


PUSS/lindasandén (:



älska, älska, älska, älska. hihi


Kommentarer
Postat av: Linn

jag älskar greys anatomy!!

2010-02-26 @ 12:34:28
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

True Blood är något att rekommendera om du gillar vampyrer :D Kram!

2010-02-28 @ 15:08:42
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0