Trött..

Är jättetrött. Var hos tandläkaren imorse och jag hade någon "fistel" som jag måste ta bort, för min framtand kan lossna! HJÄLP?!  Pratade även om tandställning, kommer kosta 25.000 ungefär och kommer behöva rycka 4 tänder. Och jag kommer få betala det själv eftersom de inte är något nödvändigt eftersom jag kan äta, tugga osv.  Men jag tycker det inte är en så stor summa om man tänker att man får perfekta tänder efteråt, och jag är missnöjd med mina tänder, speciellt efter jag bröt benet och slog av typ halv framtanden i marken (fick iofs den fylld) men nu är den ju sne..

Var även om EMDR:en, och blir trött av att bara sitta där. Uscha. Idag satt vi mest och pratade om drömmar osv. Känns iaf skönt att få prata av sig med någon som verkligen vet vad hon gör och verkligen kan.

Nu är jag med Malin Jimmie Zabina och lillebror hör av mig sen!


PUSS/lindasandén (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0