Saknar..


Nostalagi..



Finns så himla mycket som jag saknar..
Just nu ligger jag i sängen med min älskling ..
Var hos vårdcantralen idag och tog blodprov i fingret och i armvecket, jag som är så extremt sprut och nålrädd så malin fick stå och hålla mig i handen, hahah..

Jag längtar tillbaka jättemycket till ridningen. usch vad jag saknar det.. jag och lisa hade så roligt på våra lektioner, hahah..

Sitter vid den nya bärbara btw, eller nya och nya mammas gamla hehe.

Får min kamera av storebror någon dag så kommer snart kunna uppdatera med nya bilder.

Känner jag mig bättre imorgon så åker jag till jobbet, och de hoppas jag att jag gör för behöver jobba. Och på söndag åker jag till Fjällen! Jihoo! Bara armen blir helt bra tills dess...

/lindasandén (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0