FÖRSVINN!

Nu vill jag att snön ska försvinna! Jag är så otroligt trött på det vädret nu! Jag vill ha värme, solsken, tunna kläder! Jag vill kunna bada, sola och njuta av värmen! Jag drömde att jag var utomlands inatt.
Funderar på att kanske boka en resa. Någon som vill hänga på? Älsklingen kanske jag kan få med mig. Usch vad jag hatar det här vädret. PISS SVERIGE!
Det får gärna vara snö ett tag men det här är ju att ta i, och inte länge sen sa alla, åh snön smälter, isen smälter, global uppvärmning. Jo verkligen uppvärmning in my ass.

Någon mer som håller med mig?

PUSS/lindasandén (:



bort bort bort bort bort bort bort!

Kommentarer
Postat av: Loviisa

Håller med -.-' Trött på snön D''x Följer med dig :')

2010-03-02 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0