Älsklingen åkt..

Nu har älsklingen åkt och jag kommer inte få träffa honom förräns på söndag. Vi har inte varit ifrån varandra såhär länge sen han var i Idre för typ ett år sen!!
Haha, jag är världens pussy så jag kommer ju ligga och lipa varenda dag, TUR att jag har min lilla sötnos Malin som jag äntligen ska få spendera tid med! :) 

Vi ska nog försöka gymma, nu när vi faktiskt kommit igång. Och så ska jag hjälpa dom rensa ur ladugården nu när dom ska renovera, så det blir ju träning där också haha ;)

Men nu ska jag nog dra till jobbet om en stund, behöver få ihop lite pengar är skyldig älsklingen min typ 2000.. :(

Ha det jättebra!

PUSS/lindasandén (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0