Mår bättre.

Livet går uppåt som på en dans. Sitter på mitt rum och lyssnar på musik och precis ätit.
Jag har de bästa vännerna som finns och har levt livet de senaste.
Som de flesta säkert redan vet så har det tagit slut mellan mig och Jimmie, efter 19månader. Känns dumt att säga men det känns otroligt bra, vi växte ifrån varandra och ville olika saker så detta var bäst för båda.

Vet inte riktigt vad jag gjort senaste tiden? Med tanke  på att jag varit så otrolig dålig på att blogga, glömde till och med av lösenordet hahahha.

Får väl se om jag kommer igång att blogga igen. Men men. Hörs senare! ;D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du mår bra det märks på dig när man träffar dig också, du är toppen vi syns, kram

2010-12-07 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0