Snart en vecka..

Nu har jag gått i skolan i snart en vecka...
Det känns ganska bra faktiskt.  De i klassen verkar rätt bra.
Men saknar IV enormt.
Och det känns lite konstigt att alla tror att man är 94 (eftersom jag och Malin gick IV ett år).
Jaja, älsklingen har kommit hem från jobbet, just nu står han i duschen. Sen ska vi la kolla film eller något annat mysigt.
Dansade idag, kände mig lite smått som en elefant när jag skutta runt i salen, hahah. Nä men jag är ju van vid att dansa mer street, där man liksom ska vara tung och ha attityd, inte skutta runt på tårna i princip och göra péle osv. hahaha vi får väl se om jag kan lära mig de.

Ska lägga upp bilder från Hulesärken när jag orkar ladda in dom på datorn, så jävla lat hahha.
Och så måste jag ringa och be dom förnya mina p-piller, och förbereda inför helgen, känns som man har massa att göra.

Men hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0