Nelly.com

Jag tycker inte om att shoppa i stan, haha så mycket roligare på nätet.
Fick tillbaka från skatten idag också, så de blev ännu mer pengar! Och så har jag jobbat, mer pengar , wiihoo! :D
Och så har jag ju fyllt år, så nu ska jag ha ny höstgarderob! ;)
Har hittat ett par riktigt snygga lack leggins på nelly, men dragkedja nere vid ankeln, så dom blir det iaf. Och nu ska jag in och titta mer. Och det är underbart, de har min BH storlek. Haha.
Men känner att jag haft turen med mig sista tiden, skatteåterbäring, fick ett gratis göteborgs + kort på posten (kommer troligtvis dras in snart iofs) , kom in på Hulebäck , åker till Danmark imon och det ser ut att bli fint väder!
Så nu sitter jag här och väntar på att något dumt ska hända mig, haha. Nä usch. Men hoppas de håller i sig, har varit en toppenbra start på min vecka och det har bara gått TVÅ dagar!!! :D

Men nu ska jag sitta och internet shoppa innan Jimmie kommer, lovat att vara med honom eftersom det blir Danmark imon! Kommer hem på söndag sen, vet inte om jag kommer kunna blogga. Min bärbara är sönder, blir kanske några inlägg om Erica tar med sin, men en sak är säker, KAMERAN ska SÅÅ med! ;)

Förresten , Gillar ni att internetshoppa eller gå i stan mest?

Puss sötisar! Och jag är happy, blir bara fler och fler läsare varje dag! Så ska försöka att inte göra er besvikna ;)

 


bild från när vi gick till robin efter att vart hos tvillingarna (maja, erica, jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0