Lördag..

Sket i att åka in till Hoffmaestro igår, skulle typ aldrig hunnit och var svintrött.
Men nu har jag gått en vecka i skolan iallafall, de går faktiskt jättebra. Även om jag och Malin har våra humörsvängningar och Malin är taggad på att slåss, hahhaha. Nej men våran klass verkar rätt okej faktiskt. Sen att de kryllar av fjortisar på Hulebäck får man väl stå ut med. Känns konstigt bara att inte se min lilla älskling borta bland bilkillarna ;)
Han fyller snart 20 förresten och de blir nice, fastän han sagt att han aldrig tänker köpa till mig. Jaja får ta fram mina hundögon, hahaha. Nä bara skoja.
Vi började kolla på Sagan om ringen igår, Jimmie har ALDRIG sett den (?!?!?) , men han somnade efter typ 10min så satt och ryckte i honom för att han skulle vakna. Helt omöjligt.
Ikväll kommer ju Sagan om de två tornen (hahha jag är så jävla nörd) , men jag funderar på om jag ska dra ut ikväll eller om jag bara ska ligga hemma och gotta mig. Vi får väl se vad som händer..

Jaja, nu har min älskling tröttnat på att ajg ska sitta och blogga. Vi hörs senare!


Puss söta bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0