Infektion..

Har fått en infektion i min piercing, och nej varken i bröstvårtan, naveln eller näsan som man kan tro.. Utan i mitt öra! I det hålet som sitter "där uppe" på örat. Det är svullet, det dunkar och är rätt, ser ut som en kula på örat, ser förjävligt äckligt ut för er som vill veta hahah ;)
Så nu ska jag börja med pencillin för att det ska gå över, men är lite konstigt att infektionen kommer efter 2 år, jag kan varken ligga på de örat, det gör ont så fort håret kommer emot, usch usch..
Så ska ha ute piercingen i 10dagar medans jag tar pencillin, de kommer växa igen så blir säkerligen att gå till studio och ta om de.
Jaja, dagen I-lands problem hahhha!

Har kommit hem från skolan nu förresten, 2 danspass idag, kul ! ;)


hörs sen, puss sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0