Hulesärken.

Helt gaaalen kul dag! Fast iofs, hulesärken är alltid kul!
Men går iaf dans nu. Med min lilla malin, och 22 andra tjejer (!!!!!)
Många verkar ju jättesnälla. Men jag förstår inte hur jag ska klara av så mycket tjejer haha, känns som att de kommer till att bli några catfights. Nä kanske inte, dom verkar faktiskt snälla. Och jag är snäll. Så de kanske går bra.
Men iaf så har jag gått runt dyngsur idag och luktat såpa, mhhhm underbart!
Nu sitter jag här och strax börjar OTH! Då ska jag bänka mig vid TV:n.
Börjar om 2 min så syns sen pussar sötnosar! ;D

Tog lite bilder lägger upp sen ;D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej , allt bra? :)

2010-08-18 @ 16:02:12
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0