Mobilhelvete!

har lyckats att tappa bort mobilhelvetet på bara några timmar denna morgon. åh är så jävla förbannad. inte för att det var världens dyraste iofs (kan inte ha någon dyr mobil eftersom jag tappar bort dom med jämna mellanrum).
De senaste två åren har jag typ haft minst 8 mobiler. det är inte klokt. jag är så jävla förbannad nu.
Och hungrig är jag också, har inte ätit frukost än. Bara min kyäni..

Jaja, får sitta på internet och kolla vad de finns för andra billiga mobiler. kommer ju säkerligen få nöja mig med en sån där snake mobil, hahah..


men jag som hade så fina stenar på den, och bilder. och musik, eller ah en låt. och jag hade laddat på pengar. och jag är så jävla sur och förbannad just nu. ARG ARG!!!

/puss en arg linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0