Vaknat.

Precis vaknat och är sjuukt trött och känner mig lite smått hängig. Men ska dra mig till jobbet lite i alla fall. Bättre att jobba några timmar än inget alls ;)
Så har precis dratt på mig mysbrallor och en t-shirt och väntar på att mina ägg ska börja koka ute i köket, mumma me frukost! Är jättehungrig, hihi.
Efter jobbet får jag se vad som händer, men imorgon ska de bli kul! ska nämnligen på tjejmiddag hos Paulina, haha! ;)
Men jag hör av mig senare för måste äta lite nu pappa kommer snart och ska hämta mig ;P
(och förresten en bild på mina fina kläder idag, haha.)
puss på er sötnosar ! <3

/lindasandén (:


Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan:),trevlig blogg du har:)



M.V.H.Madde

2009-10-16 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0