KändisTV.

Något jag tycker fokuseras väldigt mycket är nu när alla "kändisar" ska vara med i TV.
Men ärligt talat, var det någon mer än jag som såg några snuttar av "Kändisdjungeln" där en kille från "Bonde söker fru" var med, och hallå? Blir man känd för att man är med i bonde söker fru?!
Förr blev man känd för att man gjorde något unikt, man presterade, man var duktig på något. Nu är det slumpen som avgörs om du blir känd. Men tanken slår ju en också, är jag den enda som tycker såhär? Är det fler som också tycker att ingen behöver prestera något för att bli "Känd", jag menar kolla på ex Michael Jackson, han blev känd för att han hade en otrolig sångröst, eller Robert De Niro som blev känd för hans otroliga bra skådespeleri. Nu kan vem som hellst bli känd, alla kan bli artister, det är bara att sjunga och sen remixa och vips den nya Basshunter är här. Nä, nu tycker jag det ska ändras lite så det blir som förut, för annars kryllar det snart av b-kändisar.

/lindasandén (:


julia roberts, en enligt mig "riktig" kändis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och tänk bara på storbloggarna, så patetiskt av småtjejerna att springa efter kenza. Ja det tycker jag med, älskar sådant och ska defenitivt jobba med det. haft en bra helg?

2009-10-19 @ 00:29:19
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: malin lundqvist

tänk bara på att alla är speciella, och alla har olika talanger, ingenting är omöjligt för någon :)

men de stora kändisarna, de stora artisterna och de stora skådespelarna, dom har inte "olika talanger" - dom har de talanger som krävs, dom har allt det vi vill ha i en film. samma med artister, dom framför något riktigt kraftfullt till oss, dom som har "allt" dvs.

Fast allt detta är olika från person till person. Det är nog det som gör det till så många kändisar och artiser. Dom framför olika känslor till alla.

2009-10-19 @ 07:55:17
Postat av: Mooa

Jag håller med dig!

Michael Jackson kämpade för att bli känd. Eller, han hade inget val. För hans pappa slog honom och han blev av med sin barndom! Så han förtjänar att vara känd! Men sen finns det andra som föds kända. t.ex. Paris Hilton. Vad gör hon egentligen förutom att shoppa??

Så jag håller helt med dig!

2009-10-19 @ 17:10:33
URL: http://misskingofpop.blogg.se/
Postat av: Alicer

Fin blogg ;) Håller fullständigt med dig ;)

2009-10-19 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0