Godmorgon

Sitter och kollar lite på gamla bilder och damn personligen tycker jag att jag förändrats riktigt mycket.
och pappa ringde för en stund sen, mamma har tydligen (?) bestämt sig för att sätta in barnbidragen från november förra året till oktober iår, och inte nog med det för det ska hon fortsätta med. sjukt..
meeen.. de som vi länge har pratat om kommer nu bli av :D ska få en bärbar data , haha ! :D

Förresten så e jag sjuk idag så orkade inte gå till jobbet..
"jag hostar och nyser och skakar och fryser när du är förkyld kan jag febern ta ned" - ipren , hahah har den låten på hjärnan.

Nu ska jag dra mig och käka frukost men hör av mig senare, pussar sötnosar!

 


lygnevi i somras ! (:



/lindasandén (:





Kommentarer
Postat av: Lizette

Skojig blogg :)!

2009-10-21 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0